PIEGĀDES INFORMĀCIJA

Spēkā no: 2025. gada 24. aprīļa


1. Piegādes iespējas

MetodeAprakstsAptuvenais laiks*Cena**
Omniva pakomātsSūtījums tiek piegādāts uz Jūsu izvēlēto Omniva pakomātu visā Latvijā.1–2 darba dienas pēc nosūtīšanas1.89 €
DPD Pickup pakomātsSaņemšana DPD paku skapī vai Pickup punktā.1–2 darba dienas pēc nosūtīšanas1.89 €
Izņemšana Discountshop pakomātāBezkontakta saņemšana mūsu pakomātā Bukultu iela 1F, Rīga.Pasūtījums pieejams tajā pašā vai nākamajā darba dienā pēc maksājuma saņemšanasBEZ MAKSAS

Aptuvenais laiks tiek skaitīts no brīža, kad pasūtījumam piešķirts statuss “Nosūtīts”.
** Cenas var mainīties akciju vai izmaiņu gadījumā; precīza maksa redzama grozā pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Pasūtījumiem virs 50 € piegāde pakomātā bez maksas.


2. Pasūtījumu apstrādes laiks

  • Ienākošie maksājumi līdz plkst. 14:00 tiek apstrādāti tajā pašā darba dienā.

  • Pasūtījumi, par kuriem maksājums saņemts pēc 14:00 vai brīvdienā, tiek apstrādāti nākamajā darba dienā.

  • Brīvdienās un svētku dienās sūtījumi netiek izsūtīti.


3. Piegādes teritorija

Pašlaik piegādājam tikai Latvijas Republikas teritorijā. Par sūtījumiem uz Lietuvu, Igauniju vai citām valstīm lūdzam sazināties ar klientu atbalstu: [email protected].


4. Sūtījuma izsekošana

Kad pasūtījums ir nodots kurjeram, automātiski nosūtām e‑pastu/SMS ar izsekošanas saiti un pakas numuru. Statusu varat pārbaudīt arī savā lietotāja profilā sadaļā “Mani pasūtījumi”.


5. Neizņemtas pakas

  • Pakomātā sūtījums tiek glabāts 7 dienas (Omniva) vai 5 dienas (DPD).

  • Ja paka netiek izņemta laikā, tā tiek atgriezta Pārdevējam. Atkārtota izsūtīšana notiek tikai pēc tam, kad Pircējs apmaksā jaunas piegādes izmaksas.

  • Ja Pircējs 14 dienu laikā pēc atgriešanas nesazinās par atkārtotu piegādi, pasūtījumu anulējam un atmaksājam pirkuma summu, atskaitot sākotnējo piegādes maksu.


6. Bojājumi un trūkumi piegādes laikā

  1. Pārbaudiet iepakojumu pakomātā pirms saņemšanas kodu ievadīšanas.

  2. Ja iepakojums ir bojāts vai pastāv aizdomas par satura bojājumu, atveriet paku uz vietas un, konstatējot defektu, sastādiet akta fotogrāfijas un ziņojiet Pārdevējam 24 stundu laikā.

  3. Ja defekts radies transportēšanas laikā, Pārdevējs sadarbībā ar loģistikas partneri nodrošinās preces nomaiņu vai atmaksu.


7. Saņemšana Bukultu ielā 1F

  • Brīdī, kad pasūtījums ievietots mūsu pakomātā, Pircējs saņem SMS ar durvju PIN kodu.

  • Pakomāts darbojas 24/7.

  • Paka tiek glabāta 10 dienas. Pēc termiņa beigām pasūtījums tiek anulēts, un pirkuma summa (ja apmaksāta) tiek atmaksāta atbilstoši 5. nodaļas nosacījumiem.


8. Kontaktinformācija

Jautājumu vai neskaidrību gadījumā par piegādi, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalstu:

SIA TransFX
Tālrunis: +371 24990072
E‑pasts: [email protected]

Paldies, ka iepērkaties discountshop.lv!